sâmbătă, 5 aprilie 2014

Rețetă: Pancakes(Clătite Americane) dietetice din tărâțe de ovăz

Pancakes dietetice din tărâțe de ovăz 

  
 Hey! Mi-am schimbat puțin clasicul mic dejun. De ceva timp am tot vrut să fac pancakes(clătite Americane, mai groase) dar îmi era foarte frică că se vor lipi dacă nu o să folosesc ulei. Îmi pare bine că mi-am făcut în sfârșit curaj să încerc și vă recomand și vouă aceste clătite americane, deoarece sunt simplu de făcut, dietetice, sățioase și nu necesită prea multe ingrediente. 


Ingrediente: 
 Pentru 2 pancakes: 
 - 1 ou 
 - 2 linguri brânză degresată  
 - 2 linguri tărâțe de ovăz 
 - 3 linguri lapte degresat 
 Puteți pune îndulcitor sau miere dacă le vreți dulci sau puțină sare dacă preferați varianta sărată. 
  
 Mod de preparare: 
 Foarte simplu. Se amestecă bine toate ingredientele până se formează o compoziție asemănătoare cu cea pentru clătite clasice. Luați compoziție cu un polonic și puneți într-o tigaie antiaderentă. Se lasă câte un minut pe fiecare parte. 
 Eu le-am servit cu câteva felii de banană, afine și miere. 
 Enjoy it! :D 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu