luni, 7 aprilie 2014

Rețetă: Fornetti cu brânză mai sănătoase

 Fornetti mai sănătoase 



  
 Cum spuneam, îmi plac produsele de patiserie, foietajele și cândva adoram Fornetti. Mi-am schimbat radical stilul de viață, dar nu am renunțat la plăcerea gustului așa că am reinventat foarte multe rețete într-un stil mai sănătos. 
 Astăzi vă prezint o delicioasă rețetă de Fornetti cu brânză, mult mai sănătoase decât varianta cumpărată, făcute în casă. 
  

 Ingrediente: 
 - 1 ou 
 - 1 linguriță ulei de măsline 
 - 1 vârf de linguriță sare 
 - 300g făină de ovăz 
 - 100g brânză degresată(am folosit Andechser) 
  
 Mod de preparare: 
 - Într-un pahar de 250-300 ml se bate oul și se adaugă uleiul de măsline. 
 - Turnați peste acestea apă călduță până se umple paharul. 
 - Turnați compoziția din pahar într-un bol și amestecați bine, apoi adăugați făina de ovăz. 
 - Frământați bine aluatul, apoi adăugați și brânza degresată și omogenizați. 
 - Lăsați aluatul să se odihnească timp de 10 minute. 
 - După ce s-a odihnit, întindeți compoziția în funcție de forma și grosimea pe care doriți să o aibă Fornetti.(dacă este prea lipicios, mai adăugați puțină făină de ovăz) 
 - Tăiați din aluat forme de Fornetti și așezați-le pe o tavă tapetată cu hârtie de copt. 
 - Se lasă la cuptor 30-35 de minute. 
 Eu am mai ras deasupra și puțină brânză slabă :D 
  
 Sunt absolut delicioase, au exact gustul rețetei originale de Fornetti însă sunt mult mai sănătoase, pentru că nu conțin multe ouă, nici unt, lapte praf sau făină albă. 
 Poftă bună! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu