vineri, 11 aprilie 2014

Rețetă: Cookies cu fulgi de ovăz și lapte vegetal bio din ovăz


Astăzi mi-am petrecut o mare parte din zi prin magazine naturiste, explorând noile produse bio și citind cu interes multe etichete. A devenit o adevărată pasiune pentru mine, să caut produse cât mai naturale, sănătoase și să le încerc. Bineînțeles că nu am stat doar să mă uit, ci am și cumpărat câteva produse ce mi-au stârnit curiozitatea, printre care lapte vegetal bio din ovăz și amarant bio. Cum am ajuns acasă le-am testat într-o rețetă și pot spune că sunt foarte încântată de ele și le recomand cu încredere. Pentru a le simți gustul am încercat o rețetă foarte simplă de biscuiți, perfecți pentru o gustare, care au ieșit foarte buni, să nu mai zic de cât de sănătoși sunt.

Cookies cu fulgi de ovăz și lapte vegetal bio din ovăz  



Timp de preparare - 40 de minute 
 Porții - 2 

 Ingrediente
 -120 grame fulgi bio din ovăz 
 -1 lingură amarant bio 
 -1 linguriță Ulei bio de măsline extravirgin presat la rece 500ml 
 -2 mâini pline de nucă mărunțită 
 -lapte vegetal bio din ovăz


  
 Mod de preparare
 Într-un bol mediu se amestecă fulgii bio de ovăz, nuca și laptele vegetal bio din ovăz, până ce fulgii absorb tot lichidul. Se adaugă amarantul bio, uleiul și se amestecă bine. Se formează cu mâna mici prăjiturele și se coc pe hârtie de copt timp de 12 minute la 200 grade. Se așteaptă să se răcească înainte de servire. 
  

 Poftă bună! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu