duminică, 4 mai 2014

Rețetă: Gogoși dietetice la cuptor

 Gogoși dietetice la cuptor 

  
 Deși a fost urât afară, astăzi am fost nevoită să ies prin oraș, deoarece nu mai avem deloc lapte degresat și brânzică. Pe drum spre Carrefour Supermarket ce credeți că mi-a ieșit în cale? Desigur, o cofetărie-patiserie.. Și credeți-mă, nici nu vreți să știți cum miroseau toate produsele, iar gogoșile arătau demențial. Muream de poftă și am luat o decizie pe moment. Nu, nu să îmi cumpăr ceva de acolo, ci să mă apuc de făcut gogoși imediat cum ajung acasă. Forme de gogoși aveam, ingrediente tocmai mă duceam să cumpăr, deci era perfect.  
 Bineînțeles că imediat cum am ajuns acasă asta am făcut. Mi-au ieșit niște delicioase gogoși, pufoase, sănătoase și dietetice, pe care vă recomand să le încercați neaaparat! 


 Ingrediente
 - 2 ouă ecologice 
 - 4 linguri tărâțe de ovăz 
 - 2 linguri tărâțe de grâu 
 - 3 linguri îndulcitor natural 
 - 1 lingură praf de copt 
 - 2 linguri cremă de brânză degresată 
 - 1 lingură lapte degresat 
 - 1 fiolă esență de vanilie 
  
 Mod de preparare
 - Albușurile se băț spumă tare împreună cu îndulcitorul. 
 - Gălbenușurile seamesteca cu tărâțele, crema de brânză și praful de copt. 
 - Albușurile se incorporează în compoziția cu gălbenușuri. 
 - Se adaugă 1 lingură de lapte, pentru a face copozitia puțin mai lichidă, apoi esența de vanilie. 
 - Se pune compoziție în forme și se bagă la cuptor pentru 15-20 de minute. 
  
 Dacă nu aveți forme de gogoși, folosiți fără griji formele de brioșe clasice. 
  

 Poftă bună! 

  

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu