luni, 31 martie 2014

Rețetă: Alternativă dietetică la clasica plăcintă cu brânză dulce

Brioșe dietetice cu brânză și stafide 

 Astăzi am făcut cele mai bune brioșe pe care le-am mâncat vreodată! Pe deasupra, sunt și din ingrediente naturale, și dietetice. 


Ingrediente pentru 6 bucăți: 
 - o cutie(200g) cottage cheese(am folosit Lacteea Bio) 
 - 1 ou 
 - 2 linguri târâte de grâu 
 - 2 linguri târâte de ovăz 
 - esența de vanilie(folosesc de la Alnatura) 
 - 1 linguriță de praf de copt 
 - 50 ml lapte degresat 
 - 1 lingură stafide 
Mod de preparare:
 Se separă albușul de gălbenuș. Albușul se bate bine și se adaugă brânza, tărâțele, praful de copt și stafidele. Gălbenușul de ou se pune la foc mic și se adaugă treptat laptele, amestecând continuu, și esența de vanilie, până se formează o cremă. Crema se ia de pe foc și se adaugă peste amestecul de brânză cu târâte și restul de ingrediente. Se amestecă bine și se umple cu compoziția rezultată 6 forme de silicon. Se lasă la cupotor 15-20 de minute și va rezulta o gustare dulce, delicioasă, ce îmi aduce aminte de plăcintă clasică cu brânză dulce. Sunt delicioase, le-am mâncat pe toate, nu m-am putut abține..:D 
 Încercați această rețetă cu încredere! 
Pupici

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu