duminică, 30 martie 2014

Gerlinea - slăbești mâncând ceea ce îți place

Gerlinea – Îţi satisfaci pofta de dulce fără kilograme în plus

Eu, o mare pasionată de produse sănătoase am descoperit recent gama Gerlinea. Le mai văzusem prin supermarketuri în zona produselor Bio şi dietetice, însă nu avusesem curiozitatea să le şi încerc până acum. Deşi sunt o persoană foarte imformată în legătură cu regulile de alimentație, sunt totodată o mare pofticioasă!:D Din fericire am descoperit produsele Gerlinea, produse cu un gust divin(şi nu exagerez), foarte sănătoase şi care nu îmi pun în pericol silueta.
Voi face şi un top al produselor încercate de mine din această gama, deşi îmi este destul de greu, pentru că toate sunt delicioase!

1. Batoane cu ciocolată şi inimă de cocos Gerlinea 

Au un gust minunat, sunt foarte dulci şi ador combinaţia de ciocolată cu cocos. Sunt foarte practice, le poţi purta la ţine în permanență şi nu au multe calorii, acest fapt ajutându-te să îţi menţii silueta. Sunt momene în care nu am timpul necesar pentru a lua masa, iar batoanele Gerlinea o înlocuiesc cu success!

2. Biscuiţi cu caise şi piersici Gerlinea

Sunt o mare fană a fructelor, de orice fel, deci a fost o surpriză foarte plăcută pentru mine să descopăr acești biscuiți. Sunt foarte gustoşi şi săţioşi. Toţi mai facem din când în când excese culinare, însă Gerlinea mă ajută mă restabilesc și să mă mențin, deoarece pot înlocuii o masă cu câţiva biscuiți cu caise şi piersici.

3. Gerlinea Shake de slăbit cu vanilie

Am căutat mult timp o băutură sănătoasă care să îmi satisfacă poftă de dulce şi am găsit în sfârşit! Îmi place extrem de mult gustul de vanilie, iar cel mai important este că acest produs Gerlina este foarte bogat în vitamine şi minerale şi sărac în calorii.



 Am scris într-o postare anterioară că nu cred în diete. Da, este adevărat, dar cred într-un stil de viață cu Gerlinea. Să slăbești ți se poate părea greu, deoarece te privezi de alimentele pe care anterior îți făcea plăcere să le consumi. Dar, veți vedea că slăbitul și apoi, menținerea pot deveni niște procese foarte plăcute, dacă aveți aliați precum Gerlinea, ce va lasă să va bucurați de plăcerea gustului intens fără a vă face griji în legătură cu silueta!
 Aceste produse sunt creeate de medicii nutriționiști, și au la bază formule nutriționale testate, ce corespund legislației europene referitoare la produsele pentru slăbit. Produsele Gerlinea sunt gustoase și ușor de utilizat în toate momentele zilei, astfel încât să te ajute să pierzi în mod eficient kilogramele în exces și să îți menții pe termen lung greutatea. Au o gamă foarte variată, deci puteți alege ușor aromele care vă plac și vi se potrivesc.
Recomand tuturor persoanelor produsele Gerlinea, atât celor ce vor să slăbească cât şi celor ce vor doar să se menţină, datorită gustului divin şi calităţii superioare la un preţ  foarte accesibil. Alege să trăieşti sănătos!
Eu am câștigat lupta cu kilogramele în plus! Câștigă și tu, alături de Gerlinea!
În luna Martie găsiţi o oferta specială, -10% la toate batoanele de slăbit 372g Gerlinea pe care le puteţi comandă de aici. Profitați din plin de această super-ofertă, merită!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Multumesc pt informatie. O sa le incerc. Vad ca au si alte produse bio, ceea ce ma bucura. BAFTA IN CONTINUARE CU BLOGUL.

Unknown spunea...

Mi-ai amintit de un produs (batoanele Gerlinea) pe care l-am consumat cu timp in urma dar de care uitasem. :) Excelente, intr-adevar!

Trimiteți un comentariu