duminică, 30 martie 2014

Review: șampon "Rețetele bunicii Agafia" regenerant pentru păr fragil și deteriorat

Păreri despre noul meu șampon "Rețetele bunicii Agafia"


Ieri am cumpărat șamponul "Rețetele bunicii Agafia" dintr-un magazin naturist și tot ieri l-am și testat, așa că am revenit cu o părere. Am mai folosit un șampon din această gamă de care am fost destul de mulțumită și nici cel nou nu m-a dezamăgit.
 Descriere: "Șampon regenerant pentru păr fragil și deteriorat. Conține extracte de săpunariță, panax ginseng și miere de tei. Șampon cu acțiune blândă. Reface părul deteriorat, hrănește, întărește rădăcinile și îmbunătățește structura părului. Conferă rezistență naturală și flexibilitate."
   Descriere este foarte corectă, nu mi se pare deloc exagerată că la majoritatea produselor de acest gen. Mi-a plăcut mult rezultatul dat de acest șampon chiar de la prima utilizare. Șamponul este destul de fluid, de o culoare galben-verzui pal și are un miros de plante, care nu îmi displace. Curge ușor din sticlă și creează spumă din abundență. După utilizare, părul meu este foarte curat, mult mai hidratat și strălucitor și pot spune că are chiar o structură îmbunătățită. Îmi place și faptul că nu mi s-a mai electrizat părul după ce l-am uscat, cum mi se întâmplă după folosirea altor șampoane. Oferă părului un luciu frumos și ceva volum și devine destul de ușor de descurcat. Vârfurile arată ok, nu mai sunt uscate și nu mai par nici atât de despicate.
 În concluzie este un produs care mi-a lăsat o impresie bună încă de la prima utilizare, deci voi continua să îl folosesc și vi-l recomand și vouă! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu