duminică, 30 martie 2014

Ce îmi doresc de Paște..

 Ce îmi doresc de Paște..Top 5 produse


 Se apropie sărbătorile și îmi doresc și eu câte ceva de la "Iepurașul de Paște".

 1. Fard de pleoape benecos 'So What?'
 Am neaaparata nevoie de un fard de pleoape bej iar aceste mi se pare perfect. Nu conține parafine, silicon sau parabeni, este un produs din pigmenți minerali.
 Prețul este de 14,95 RON, un preț foarte mic pentru un produs cosmetic natural după părerea mea și poate fi comandat de aici.


2. Ruj de buze benecos 'Natural Pink Rose' 

Nu mai am nici un ruj roz de care să fiu mulțumită. De la Benecos mai am un ruj de buze cu pigmenți neturali nuanța 'Natural Peach' care a devenit favoritul meu, review-ul lui îl găsiți aici.
 Am găsit acest ruj redus de la 55,00 RON la 23,95 RON pe care îl puteți comandă de aici.





3. DERMASEL Mască de față cu AUR 

Nu am mai folosit de mult o mască de față în afară celor preparate de mine din ingrediente naturale, dar această mască chiar mă tentează să o cumpăr.
 Descriere: "mască regenerantă ce conferă fermitate și o culoare a tenului deosebită, îmbogățită cu aur de 22 karate."
 Este din ingrediente naturale și costă numai 10,99 RON. Poate fi comandată de aici.

 4. LAVERA Gel de duș natural cu Vanilie și Cocos 

De un gel de dus natural chiar am nevoie. Și cel mai mult mă încânta acesta, cu vanilie și cocos, cu siguranță are un parfum divin. Gelul de dus nu conține parabeni, este pe bază de ulei de nucă de cocos și zahăr.
 Prețul este de 26,40 RON și poate fi comandat de aici.



5. Hairwonder - șampon Gloss cu 8 ingrediente organice pentru părul blond 

"Regenerează și revitalizează culoarea naturală sau vopsită a părului, dându-i un surplus de strălucire și îngrijire." Mi-ar plăcea mult să îl încerc pentru protecția culorii, vreau să mă vosesc cât mai rar posibil.
 Prețul este de 47,99 RON, poate fi găsit aici.







 Chiar îmi doresc aceste produse și sper că le voi obține cu ocazia sărbătorilor de Paște ce se apropie!:D




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu