joi, 27 martie 2014

Rețetă: mic dejun de vineri

Health: mic dejun de vineri -  Budincă de ovăz cu fructe 

Bună dimineața! Vreau să vă arăt și vouă cu ce îmi încep eu ziua..😃

Budincă de ovăz cu fructe




Ingrediente:

- 2 linguri jumate de tărâțe de ovăz
- o cană de lapte degresat
- o linguriță de miere/alt îndulcitor natural
- 1/4 banană feliată
- 2 linguri de mure
- 2 nuci mărunțiș
- 4 alune de pădure
- 3 migdale

Am pus ovăzul la foc mic și am adăugat laptele treptat și mierea, amestecând, pâna s-a îngroșat compoziția.
Se ia de pe foc, iar pe deasupra se adaugă banană tăiată felii subțiri, murele și fructele oleaginoase(nucile, alunele, migdalele)
Se poate servi atât caldă cât și rece. E foaaarte sățioasă, îmi ține de foame ore întegi fără probleme!😄

Merită să încercați! 😊

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu