joi, 27 martie 2014

Review: Câteva dintre rujurile mele

 Review: Câteva dintre rujurile mele 


 1. Essence 52 Intense Nude 



 Puncte tari: 

 - nuanță superbă de nude
 - arată foarte bine pe buze
 - foarte hidratant
 - miros foarte plăcut
 - preț foarte mic

 Puncte slabe: 

 - nu rezistă foarte mult pe buze

 2. Miss Sporty Perfect Color 051 și 009 




 Puncte tari: 

 - foarte pigmentat
 - preț foarte mic
 - culori frumoase
 - miros plăcut

 Puncte slabe: 

 - usucă buzele
 - nu rezistă pe buze
 - se strânge pe buze într-un mod urât

 3. Rimmel London colecția Kate Moss - 26 



 Puncte tari: 

 - nuanță superbă de nude
 - miros plăcut
 - foarte pigmentat
 - hidratează buzele
 - rezistă destul de mult timp pe buze
 - preț accesibil

 Puncte slabe: 

 Nu am găsit puncte slabe acestui produs.

 4. Maybelline 140 Intense Pink 



 

 Puncte tari: 

 - nuantăƒ frumoasă
 - miros plăcut
 - destul de pigmentat
 - hidrateazăƒ buzele
 - preț accesibil

 Puncte slabe: 

 - nu rezistă foarte mult timp pe buze, după un timp se strânge destul de urât
 - nuanța aleasă numai Intense Pink nu e, e mai de grabă un nude ce dă spre roz, dar nu îmi displace

 5. Bourjois Rouge Edition 02 



 

 Puncte tari: 

 - foarte hidratant
 - destul de pigmentat
 - rezistă destul de bine pe buze

 Puncte slabe: 

 - nu îmi place nuanța, mi se pare că dă în spre mov
 - prețul cam ridicat

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu