joi, 27 martie 2014

Health: Micul dejun, cea mai importantă masă a zilei

 Health: Ce mănânc la micul dejun 


 Micul dejun este numit, pe bună dreptate, cea mai importantă masă a zilei, cel puțin pentru mine. Sănătatea și silueta au nevoie de un mic dejun echilibrat și nutritiv. Aceste aspecte sunt foarte importante pentru mine, deoarece de aproximativ 1 an am slăbit 20 de kg și am adoptat un stil de viață sănătos care să mă ajute să mă mențin.
 Am citit că renunțarea la micul dejun este asociată cu numeroase riscuri pentru sănătate, eu sincer nici nu aș putea să renunț la el, a devenit un instinct pentru mine să mă trezesc dimineață și să mă duc să îmi prepar ceva.
 De obicei, la micul dejun consum lactate cu cereale integrale și fructe proaspete, este o combinație foarte gustoasă și sățioasa.

 Am să va arăt câteva exemple de mic dejun preferate de mine:

                                      1.  

 - 1 iaurt Andechser natur(150 g)
 - 2 linguri Müsli integrale Alnatura
 - nuci caju(le-am luat din DM)
 - 2 caise uscate tăiate bucățele(tot din DM)
 - câteva semințe de dovleac
 - 2 linguri mure(eu am avut congelate)

2. 

 - 1 iaurt Andechser natur(150 g)
 - 1 lingură jumate Müsli integrale Alnatura
 - 1 kiwi tăiat bucăți
 - câteva stafide
 - câteva migdale(eu am pus 5)


3. 

 - lapte bio de capră Andechser
 - 2 linguri și 1/2 fulgi de ovăz
 - câteva stafide
 - câteva migdale(am pus 3)
 - câteva alune(am pus 3)
 - 1 linguriță fulgi de cocos
 - 2 linguri mure
 - 2 căpșuni            
                                                                  

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu