joi, 27 martie 2014

Review: Revlon Colorstay

Review: Revlon Colorstay


Sunt o împătimita a tot ceea ce înseamnă make-up ! Am tot auzit de acest fond de ten de la Revlon, am citit review-uri despre el, majoritatea fiind pozitive. Într-un final m-am decis să mi-l cumpăr și eu. L-am luat din Cora, a costat în jur de 80 de lei, un preț care să zicem că e foarte ok dacă și produsul e de bună calitate. Am ales nuanța 250 Fresh Beige pentru ten normal/uscat. 
 Pot spune despre acest fond de ten că este destul de bun, are o acoperire medie spre mare. Din păcate nu sunt foarte mulțumită de nuanța pe care am ales-o, îi dă tenului meu o tentă mult prea rozalie și aș fi preferat o nuanța care să dea mai de grabă spre gălbui. Faptul că acest fond de ten de la Revlon nu are pompița nu m-a deranjat atât de tare, nu mi se pare prea complicat să scot produs din sticluța. Revlon Colorstay uniformizează foarte bine nuanța tenului, rezistă pe față întreagă zi, însă textură lui mi se pare puțin prea groasă, iar dacă nu folosesc înainte o cremă hidratanta tenul meu arată prea încărcat. 

  
 Descriere: "Fond de ten rezistent, cu putere mare de acoperire, ce arată impecabil întreaga zi. Special formulat pentru a păstra tenul hidratat. Beneficiază de nouă tehnologie SOFTFLEX. Conține extract de plante și proteine de mătase." 
  

 


În concluzie: 

 Puncte tari: 

 - acoperire medie spre mare 
 - uniformizează nuanța tenului 
 - rezistă întreaga zi 
 - hidratează puțin tenul 
 - are un miros destul de plăcut 
  

 Puncte slabe: 

 - nuanța pe care am ales-o a fost nepotrivită 
 - nu are pompița(dar nu mă deranjează atât de tare) 
 - textură puțin cam groasă 
 - încarcă tenul în lipsa unei creme hidratante folosite anterior 
  
 Nu știu dacă îl voi recumpara, dar probababil nu o voi face prea curând ținând cont de faptul că îmi place mereu să încerc cosmetice noi. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu