sâmbătă, 29 martie 2014

Rețetă: mic dejun cu fructe exotice

Mic dejun sănătos - Iaurt cu fructe exotice

Bună dimineața! Am vrut să îmi încep ziua cu ceva nou și nu regret. Cu ocazia aceasta am încercat și iaurtul degresat Bio NaturJogurt pe care l-am cumpărat ieri și mi-a plăcut mult, deși are doar 1% grăsime(iar mie de obicei îmi plac cele cu peste 2,5%) are exact consistența unui iaurt grecesc și este foarte gustos. Recomand.
Să revenim la micul meu dejun, astăzi am încercat o combinație de fructe exotice pe care o aveam în cap de ceva timp :D.

Ingrediente:

- 1 iaurt Bio Natur Jogurt
- 2 linguri de muesli ecologici Fruit Orchard cu fructe exotice
- 2 felii de mango tăiate în bucățele mici
- 1/2 banană mică tăiată felii
- câteva alune de pădure
- o linguriță fulgi de cocos(din Plafar)
E o super-combinație, îmi place că e foarte aromat deși nu e foarte dulce. Daca preferați mai dulce puteți amesteca iaurtul cu o linguriță de miere și câteva stafide.


Enjoy it!
Pupici

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu