sâmbătă, 29 martie 2014

Sâmbăta - ziua de cumpărături

Ce mi-am cumpărat de la Auchan 

 Tocmai m-am întors de la Auchan, sâmbăta e ziua cumpărăturilor pentru mine și vreau să vă arăt ce am cumpărat. :D
 Cam așa arată lista mea de cumpărături:

Am luat lapte ecologic LaDorna, am găsit în sfârșit degresat!! Până acum găsisem doar semidegresat, cu 1,5% grăsime. Am mai luat câteva iaurturi Olympus Bio cu 0% grăsime și un iaurt pe care nu l-am mai încercat până acum, Bio NaturJogurt cu 1% grăsime, pe care îl voi mânca mâine la micul dejun și îmi voi spune părerea într-o postare.



Am mai cumpărat și câteva batoane bio cu cereale și ciocolată/cereale și fructe pentru a-mi satisface pofta de dulce, sunt foarte gustoase, am scris despre ele aici.





Plimbându-mă prin raionul cu lactate bio am văzut ceva ce mi-a atras atenția, însă deja cumpărasem lapte, deci după ce voi termina cutia de lapte LaDorna îl voi cumpăra cu siguranță și îi voi face un review. Este lapte de orez cu alune de pădure, o combinație interesantă aș spune. Abia aștept să îl încerc.






 Tocmai ce mi se terminaseră cerealele integrale după micul dejun de astăzi, așa că am cumpărat o pungă de 500g de Muesli ecologici cu fructe. Nu am mai încercat până acum produsul acesta, dar sunt sigură că sunt foarte buni.











 Pentru că vreau ca mâine să încerc ceva nou la micul dejun am cumpărat și un mango.










Când am ajuns la raionul cu cosmetice mi-am dat seama că mi s-a terminat crema de masaj, așa că am ales această cremă BIO de la Gerovital, termică, modelantă. În mometul de față nu am probleme deloc cu greutatea, dar cosider că masajul ajută la menținere și îmbunătățește aspectul și elasticitatea pielii. În descrierea cremei spune că rezultatele se văd după 4 săptămâni de utilizare, deci voi reveni cu un review.





  Dintr-un magazin naturist din Auchan am luat și un șampon "Rețetele bunicii Agafia" regenerant pentru păr fragil și deteriorat cu care mă voi spăla pe cap în această seară și voi reveni cu o părere.






Și în sfârșit, mi-am luat forme pentru brioșe. Deci, mâine fac dulciuri din nou!:D







 Pupici. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu