sâmbătă, 29 martie 2014

Review: Ruj de buze cu pigmenți minerali natural peach Benecos

Review: Ruj de buze cu pigmenți minerali natural peach Benecos 


 Am să vă vorbesc despre rujul meu de buze preferat. Este un ruj german, produs de Benecos, organic, căruia nu aș avea ce să îi reproșez.
 L-am cumpărat din farmacia SensiBlu și a costat în jur de 40 de lei, un preț foarte mic raportându-ne la calitatea produsului. Nuanța Natural Peach este superbă, caldă, perfectă pentru o pată de culoare. Rujul este extraordinar de cremos, conferă buzelor catifelare și hidratare intensă. Nu conține parabeni, silicon, parafine, este făcut din ingrediente organice și coloranți minerali printre care și ulei organic de jojoba, ulei organic de floarea soarelui, de ricin și ceară de albine organică. Este rujul care are grijă de buzele mele! Mi-a fost de mare ajutor în această iarnă, când buzele mele deveneau uscate și crăpate din cauza vremii.
 Ce m-a uimit la acest ruj este faptul că deși este un ruj hidratant, rezistă pe buze fără probleme și nu se strânge într-un mod inestetic precum alte rujuri.


În concluzie, carateristici: 

 - conține ingrediente organice și pigmenți naturali
 - textură cremoasă
 - hidratează intens buzele
 - catifelează buzele
  - oferă o strălucire intensă buzelor
 - nuanțe superbe
 - nu conține parabeni și silicon
 - rezistă pe buze
 - arată foarte bine pe buze chiar și după mult timp în care îl port
 - preț accesibil

 Vi-l recomand, cumpărați-l cu încredere! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu