sâmbătă, 29 martie 2014

Health: 5 motive pentru care prefer produsele BIO/ECO

Motive pentru care prefer produsele BIO/ECO 


 După cum se vede din postările mele anterioare, prefer să consum cât mai multe produse naturale, integrale, BIO, ECO. Consider că felul în care ne alimentăm influențează cel mai mult stare de sănătate și chiar și starea de spirit. Am în jur de 8 luni de când am adoptat acest stil de viață și pot garanta că mă simt mult mai bine, să nu mai zic de schimbarea fizică prin care am trecut. Cu ajutorul acestor produse am slăbit un număr considerabil de kg, iar în prezent mă mențin mâncând ceea ce poftesc din această gamă de alimente.

 1. Aceste alimente nu au substanțe chimice(sau au oricum mult mai puține decât alte produse).
 2. Sunt mult mai bogate în subtante nutritive față de alte produse industriale.
 3. Pesticidele sunt eliminate complet.
 4. Calitatea este cu mult superioară.
 5. Surprinzător, dar și gustul este mult mai bun.
 Produsele lactate ecologice inclusiv laptele, untul, iaurtul și brânzeturile sunt obținute din cel mai bun lapte de la animalele crescute în sistemul de agricultură ecologică.
 Cerealele precum grâul, secară, orzul, ovăzul, triticum spelta și orezul oferă necesarul de fibre și nutrienți de o catitate superioară.

 În concluzie, eu am ales să-mi compun o alimentație bazată pe aceste produse, deoarece țin la sănătatea mea! Va recomand să înlocuiți cât mai multe produse industriale cu alternativele lor integrale/BIO/ECO.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu