vineri, 28 martie 2014

Health: 5 alimente pentru micul dejun la care nu aș putea renunța

5 alimente pentru micul dejun la care nu aș putea renunța

După cum spuneam în postările anterioare, nu aș putea să renunț vreodată la micul dejun. Aceasta masă îmi oferă sațietate si energie pentru tot parcursul zilei.
Am sa vă prezint câteva alimente care îmi plac foarte mult și ma ajută să îmi compun un mic dejun rapid și sănătos.

1. Iaurtul Bio Andechser Natur


Recunosc, îmi place cel cu mai multa grăsime(3,8%) dar asta nu îmi afectează cu absolut nimic silueta. Este un iaurt ecologic, eu prefer sa consum cât mai multe alimente bio. Are un gust super, mult mai bun decât al altor iaurturi, este foarte cremos și are o consistență asemănătoare cu cea a iaurtului grecesc, însă gustul este superior. Dacă preferați iaurtul degresat, îl găsiți și in varianta cu 0,1% grăsime.
Prețul este între 2,5 și 3 Lei, în funcție de locul din care îl cumpărați. Eu până acum nu am găsit decât in Cora, Carrefour și Mega Image. :D

2. Musli Alnatura


Sunt perfecte pentru un mic dejun echilibrat și gustos, conțin fulgi integrali de ovăz, de orz, de grâu, de secară, stafide, alune, semințe de floarea soarelui, susan, hrișcă, semințe de in, nuci, migdale, urme de soia. Îmi plac mult, semințele și fructele oleaginoase le dau un gust foarte bun și se combina perfect cu iaurt sau lapte.
Le cumpar din DM, o pungă de 1000g este aproximativ 16 lei.


3. Lapte UHT semidegresat 1,5% grăsime LaDorna (1l)


Este foarte bun. Îmi place că LaDorna a început sa fabrice produse ecologice. Deși e degresat are același gust cu laptele normal.
Se găsește in toate supermarketurile și hipermarketurile și costă în jur de 8 lei.





4. Orez expandat Alnatura (100g)

De obicei îmi place să îmi pregătesc singură biscuiți, crackers pentru micul dejun și gustări, dar când nu am timp aceasta este o alternativă perfect. Sunt bune la gust și foarte sățioase, pot fi combinate cu orice: legume, fructe, lactate, brânzeturi. Pot ține chiar loc de pâine. Mie îmi plac la micul dejun cu cottage cheese și diverse legume crude, iar pentru gustări rapide, cu un fruct alături. Nu conțin gluten și au foarte puține calorii.
Le iau din DM, prețul este aproximativ 5 lei.


5. Fructe uscate Dennree Exotic Mix (100g)

Mi-a fost destul de greu să ma hotărăsc ce produs sa aleg ca fiind ultimul din această listă, pentru ca sunt multe produse care îmi plac. Sunt o mare fană a fructelor uscate combinate cu lapte sau iaurt, deci nu regret ca am inclus acest mix de fructe exotice în lista mea. Ce îmi place mult la ele este că, deși știm ca fructele uscate au mai multe calorii, acestea au chiar mai puține decât 100 g musli. Conține bucăți de ananas uscate(35%), bucăți de mango uscate(25%), bucăți de papaya uscate(20%), caju(20%). Toate Ingredientele sunt din agricultura ecologică certificată.
Le iau din DM.




Toate aceste alimente îmi sunt de mare ajutor în alcătuirea unui mic dejun foarte gustos și sănătos, vă recomand să le încercați.
Pupici!



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu