vineri, 28 martie 2014

Health: Micul dejun de sâmbătă-Sănătos și gustos + alte variante pe care aș vrea să le încerc

Micul dejun de sâmbătă-Sănătos și gustos 

 Bună dimineață! Eu mi-am început ziua perfect, cu un mic dejun gustos, sățios și sănătos.

 




Berry Yoghurt

  Ingrediente:
 - 1 iaurt(150 g) (eu am folosit Andechser Natur, nedegresat)
 - 2 linguri de fulgi de ovăz
 - câteva stafide
 - căpșuni
 - mure
 - afine
 - zmeură
 - câteva felii de banană
 - alune crude de pădure
 La sfârșit adăugați peste sucul de la fructele de pădure. Cu siguranță o să vă placă!


 Se apropie vara, deci în curând vor apărea și fructele de sezon, pe care le ador. O să profit de ele la maxim și voi încerca niște combinații noi pentru micul dejun pe care o să le împart cu voi acum!:D

 1. Iaurt cu cireșe, ciocolată neagră și migdale 

 Sună delicios, cireșele se potrivesc perfect cu ciocolată neagră.
 - 150g iaurt natural
 - 5 cireșe
 - 1 lingură de fulgi de ciocolată neagră
 - 5 migdale crude

 2. Iaurt cu mango, ananas, fulgi de cocos și fistic 

 Combinația asta îmi aduce aminte de iaurtul meu preferat cu fructe exotice de la Andechser Natur, cu siguranță o voi încerca!
 - 150g iaurt natural
 - 50g mango
 - 1/2 dintr-un inel de ananas
 - 1 lingură de fulgi de cocos
 - 8 boabe de fistic crude


 3. Iaurt cu mere, curmale, nuci și scorțișoară 

 O altă super-combinație, mere cu scorțișoară, un gust foarte intens și plăcut.
 - 150g iaurt natural
 - 1/4 dintr-un măr mediu
 - 1 curmală mare
 - 2 nuci rupte în bucăți

Încercați și voi aceste combinații, sunt sigură că merită!
 Pupici 

1 comentarii:

Anonim spunea...

Use preferably organic fruits & seeds.

Trimiteți un comentariu