vineri, 28 martie 2014

Review: 5 produse cosmetice

Review: 5 produse cosmetice testate de mine

Hei, am revenit cu un review al câtorva produse cosmetice testate de mine.

1. Creion de sprâncene Rimmel London




Îmi place acest creion de sprâncene, nu este foarte moale, nici prea tare, este suficient de pigmentat și are nuanțe frumoase.
Puncte tari:
- textura potrivită
- nuanțe potrivite
- suficient de pigmentat
- rezistă foarte mult(dacă nu m-aș demachia mi-ar rezista și câteva zile!)
Puncte slabe nu am găsit încă acestui produs.


2. Nivea BB Cream 5 in 1 nuanța light




Un produs ce m-a dezamăgit.
Puncte tari:
- miros plăcut
Puncte slabe:
- nu îmi place deloc textura, se întinde greu pe ten
- usucă tenul
- nu arată natural
- nu se distribuie uniform pe ten
- nuanțe nepotrivite, cea light dă prea mult în spre roz, iar cealaltă mi se pare mult prea închisă.

3. Fond de ten Rimmel London Match Perfection nuanța 303 True Nude




Un fond de ten despre care nu pot spune că m-a dezamăgit, dar nici că m-a impresionat în vreun fel. Nu îl recomand, deși are un preț aproximativ mic, putem găsi variante mai bune.
Puncte tari:
- miros plăcut
- acoperire medie
- hidratează tenul
Puncte slabe:
- nu se distribuie uniform pe ten
- tenul arată fals
- nu rezistă suficient de mult pe ten
- nuanța aleasă de mine mi se pare prea închisă

4. Luciu de buze Essence XXL Shine




Unul dintre luciurile mele de buze preferate.
Puncte tari:
- nuanțe diverse și frumoase
- suficient de lichid
- rezistă pe buze
- hidrateaza foarte bine buzele
- miros plăcut
- preț foarte mic
Puncte slabe:
- dupa un interval de timp se strânge pe buze inestetic

5. Mini-luciu de buze Alix Avien




Le-am luat la promoție, set de 4 mini-luciuri, însă au fost o dezamăgire. Păcat, de obicei produsele Alix Avien erau de calitate.
Puncte tari:
- culori frumoase
Puncte slabe:
- miros cam ciudat, chiar puțin deranjant
- textură prea groasă
- prea lipicioase
- rezistă pe buze dar după un timp se strânge într-un mod inestetic.


Pupici.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu