vineri, 28 martie 2014

Rețetă: Gustare-Tartă de brânză cu aromă de vanilie și mere

Gustarea mea de astăzi de la ora 3 : Tartă de brânză cu aromă de vanilie și mere

Asta este clar cea mai gustoasă tartă pe care am facut-o până acum! Are exact gustul acela de plăcinta cu brânză dulce, nici nu s-ar spune ca este de fapt o gustare sănătoasă cu puține calorii.
Din păcate nu a ieșit foarte aspectoasă, s-a rupt puțin din cauza faptului că nu am avut răbdare să se mai răcească, dar gustul scuza tot, e perfectă!


 Ingrediente pentru blat:

- 1 albuș de ou
- 2 linguri jumate de cremă de brânza degresată
- 2 linguri jumate tărâțe de ovăz
- 1 lingurița Stevia(îndulcitor natural)
- 5 migdale măcinate
- 3 picături esență de vanilie
- 1/2 linguriță praf de copt
Puteți pune și câteva stafide, eu am vrut, dar am uitat.

Ingrediente pentru glazură:

- 50 ml lapte
- o lingură tărâțe de grâu
- o linguriță Stevia
- o lingură zeamă de lămâie
- 2/3 picături esență de vanilie
- 2 nuci rupte in bucăți
- căteva felii de măr

Mod de preparare blat:

Albușul de ou se bate bine.
Se adaugă restul ingredientelor și se amestecă bine, până se omogenizează compoziția.
Se întinde compoziția pe hârtia de copt în forma dorită.

Mod de preparare glazură:

Tărâțele de grâu se pun la foc mic împreună cu îndulcitorul, esența de vanilie și zeama de lămâie.
Se adaugă treptat laptele și se amestecă continuu, până se formează ca o budincă.

Budinca formată se toarnă peste blat, apoi se adaugă feliile de mar și nuca măcinată.
Se lasă la cupotor la foc mic 25-30 de minute.

Enjoy it!
Kisses

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu