vineri, 28 martie 2014

Review: Șampon pe bază de plante pentru păr subțire și despicat.

Șamponul perfect pentru mine - pentru păr subțire și despicat


După cum știți dintr-o postare anterioară, parul meu a tot fost vopsit destul de des, decolorat de vreo 3 ori și întins cu placa zilnic, deci trebuie să am mare grijă de el. Deși a trecut prin atâtea schimbări, nu pot să zic ca arată foarte rău, doar vârfurile sunt ușor despicate(probabil o să le tai în curând). Mereu încerc să îmi cumpăr produse de calitate pentru a-mi menține părul hidratat și sănătos, dar, din păcate, multe produse testate de mine sunt o dezamăgire.
Am să îmi spun părerea despre unul dintre puținele șampoane ce mi-au lăsat o impresie bună.

Rețetele bunicii Agafia - șampon nutritiv pentru păr subțire și despicat

Mi-am cumpărat acest șampon dintr-un Plafar, însă se găsesc și în Auchan.
Lichidul este destul de gros, are densitatea mierii, dar nu mă deranjează deloc acest aspect. Curăță foarte bine scalpul și este destul de hidratant, după uscare parul nu devine deloc aspru și pare mai bogat. Ce m-a impresionat la acest șampon a fost că părul nu mi s-a mai îngrășat atât de repede(de obicei mă spăl pe cap la 2-3 zile). Nu pot spune că mi-a reparat firul de păr, însă sunt mulțumita de aspectul părului meu dupa utilizarea acestui șampon.
Îmi place mult faptul că are în compoziție multe ingrediente naturale, este un șampon pe bază de plante, are chiar și un miros specific.
A costat aproximativ 16 lei, după parerea mea destul de ieftin, raportându-ne la calitatea și cantitatea produsului.

În concluzie:

Ce mi-a plăcut la acest produs:

- curăță foarte bine scalpul
- hidratează părul
- nu lasă părul aspru
- părul pare mai bogat
- părul nu mi se mai îngrașă atât de repede
- este un produs natural, din plante
- preț foarte accesibil

Cu siguranță voi recumpăra acest produs.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu