vineri, 28 martie 2014

Review: Fond de ten Vichy AeraTeint Pure

Review: Vichy AeraTeint Pure, unul dintre cele mai bune fonduri de ten încercate de mine!


Vichy AeraTeint Pure este unul dintre primele mele fonduri de ten și a devenit recent și ultimul cumpărat. Mi-am cumpărat nuanța 35, Sand, o nuanță medie ce dă ușor spre gălbui, perfectă pentru mine deoarece acoperă roșeața pielii foarte bine.
Cosmeticele Vichy sunt de foarte bună calitate în general, deci știam că nici acest fond de ten nu mă va dezamăgi.
Trebuie menționat că îdin gama Vichy AeraTeint fac parte 2 fonduri de ten, unul pentru piele normală/mixtă, iar celălalt, pe care mi l-am cumpărat eu în funcție de tipul tenului meu, este pentru piele uscată(are o textura mai cremoasă).
Recomand acest fond de ten cu încredere.


Caracteristici:

- acoperire medie spre mare
- nu are un miros deranjant dar nici nu este parfumat precum alte fonduri de ten, și asta îmi place, deoarece îmi spune că are maiulte ingrediente naturale
- are un efect foarte natural
- hidrateaza tenul
- oferă luminozitate tenului
- rezistă toată ziua fără probleme
- din pigmenți puri minerali
- nu încarcă tenul
- are o textură perfectă, suficient de lichid și deloc gros

Caracteristici negative nu am găsit, deci clar este unul dintre cele mai bune fonduri de ten încercate de mine. Cu siguranță nu vă va dezamagi!


Kisses

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu