vineri, 28 martie 2014

Health: Când mi-e poftă de ceva dulce...-gustări de la Plafar

Gustările mele dulci preferate de la Pafar 


 1. Baton Biologistic all green cu cereale și ciocolată (25g) 







Este un baton bio cu cereale și ciocolată, foarte gustos și sănătos. O gustare rapidă, pe care o am mereu la mine. Mi se pare că oferă sațietate, în ciudă cantității mici. Are mai puțin de 100 kcal, deci mă pot bucura liniștită de o gustare dulce fără a-mi face probleme în legătură cu siluetă.
 Preț: 2,33 RON

 2. Gaufre Longevita cu miere (175g) 


 Mi se pare gustarea dulce perfectă, o gaufra cu câteva fructe deasupra. Sunt bio, din făină integrală de grâu. Au un gust super, sunt foarte potrivite în momentele în care simt nevoia să mănânc ceva dulce.
 Preț: 12,55 RON



 3. Biscuiți cu nuci Damhert (160g) 

Niște biscuiți bio care îmi plac foarte mult, mai ales că sunt cu nuci, eu fiind o fană a fructelor oleaginoase. Consum la o gustare 2 biscuiți(în pachet sunt 4), lângă un pahar cu lapte. Sunt fabricați din ingrediente fără gluten, perfecți și pentru persoanele ce au intoleranță la acesta(nu este cazul meu).
 Preț: 23,27 RON

4. Biscuiți Longevita bio cu cremă de zmeură (175g) 


 Aceștia sunt clar preferații mei, sunt foarte frăgezi iar cremă de zmeură le dă un gust demențial! Merită încercați, nici nu îți vei da seamă că sunt făcuți doar din ingrediente naturale, cu făină de grau integrală, uleiuri de palmier și de cocos, sirop din cereale, zmeură, miere. Categoric este una dintre cele mai dulci și rapide gustări.
 Preț: 12,70 RON

  

5. Sly Diet Ciocolată amăruie (25g) 








 Încercam să evit cât mai mult să consum ciocolată, din cauză faptului că are destul de multe calorii. Uitându-mă prin Plafar am dat de aceste tablete de ciocolată amăruie, fără zahăr(au doar îndulcitor natural). Îmi place mult, are un gust intens și îmi satisface pofta de ciocolată care mai apare din când în când. :D
 Preț: 1,86 RON

 6. Iaurt bio cu mango și vanilie Andechser Natur (150g) 


 Nu este din Plafar, dar nu îl puteam exclude din lista cu deserturile mele preferate. Categoric este iaurtul meu cu fructe favorit. Nu consum foarte des iaurt cu fructe din comerț, îmi place mai mult să mi-l "fabric" eu dintr-un iaurt bio natural și bucăți/suc de fructe proaspete, dar asta este un iaurt pe care nu mă pot abține să nu îl cumpăr atunci când îl văd. Mai există în 2 variante, cu fructe de pădure și cu căpșuni, dar cel cu mango și vanilie mi se pare că are un gust mult mai deosebit.
 Preț: 6,15 RON

 Vă recomand să încercați aceste produse, sunt ideale pentru a vă satisface poftă de dulce mâncând natural și menținându-va silueta!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Thumbs up!

Didi spunea...

Thank you!!

Trimiteți un comentariu