joi, 27 martie 2014

Nu încercați asta acasă! Cum m-am facut blondă, din roșcată.

 Cum m-am facut blondă, din roșcată.

  Sunt genul de persoană care atunci când își dorește cu adevarat ceva, e dispusa să își asume și riscuri. În același timp, sunt și o adeptă a schimbărilor de look, mai ales când e vorba de culoarea părului.
Părul meu a cunoscut de-alungul timpului muuulte culori. Parul meu natural este un blond nisipiu, foarte frumos, chiar regret ca l-am vopsit. Am început prin a-mi face mai multe șuvițe blonde, până am ajuns treptat blondă, asta într-o perioadă în care eram mult mai plinuță :)). Am constat ca nu mă avantaja, am revenit la un șaten deschis, pe care apoi l-am schimbat in șaten închis cu șuvițe blonde. Bineînțeles că dupa un timp am vrut din nou o schimbare, nu aveti idee cât de greu am scăpat de șuvițele alea blonde, mereu imi ieșea culoarea neuniformă după ce mă vopseam. După vopsiri repetate am ajuns la un castaniu deschis uniform, pe care l-am schimbat în această vară în roșcat. Asta a fost vara schimbărilor mari pentru mine, cum am mai spus, am și slăbit un număr semnificativ de kg. Am fost roșcată timp de 6-7 luni, am încercat diferite mărci de vopsea din comerț, cea mai bună din punctul meu de vedere este Wellaton. Wellaton prinde foarte frumos pe păr și rezista și foarte mult.

   Dupa ce am finalizat procesul de schimbări fizice de o vară (care a durat și o toamnă și o iarnă :)) ) am vrut din nou o schimbare a...culorii părului. Ghiciți cum mi-a venit această idee... Plimbându-ma printr-un supermarket printre rafturile cu vopsele de păr. În momentul ala am zis că gata, eu ma fac blondă cu orice risc.(oricum familia îmi spunea că roșcatul mă cam înăsprește).
Așa mi-am luat eu 2 cutii de decolorat de la Syoss, 13-0, cel mai puternic.

Am mai luat și o cutie de Loncolor 9/1 deoarece era la promoție, 2 tuburi de vopsea intr-o cutie la un preț foarte mic. Nici nu mă miră prețul dacă stau să mă gândesc la calitatea produsului, e cea mai proastă vopsea pe care am încercat-o vreodată. Aceasta ar fi trebuit să fie nuanța:


Să nu faceți greșeală de a vă decolora acasă, chiar dacă pare o varianta mai bună și mai ieftină, nu este.
Mi-am aplicat decolorantul Syoss pe pâr, întâi pe rădăcini și am stat cu el 40-45 min. După ce m-am spalat pe cap și m-am uitat in oglindă am zis că mi se face rău și nu numai de la mirosul de amoniac foarte puternic :)).
Rezultat după decolorare: părul alb la radacini și galben pe lungime cu pete roșcate, roșu-portocaliu la spate și pe dedesubt.
Imediat am aplicat vopseaua de la Loncolor în speranța că va rezolva ceva și...am sperat degeaba! Prinsese un blond-cenușiu doar pe câteva șuvițe, în total aveam vreo 4-5 nuanțe în cap.
Și sa nu mai vorbesc de faptul ca parul meu era foarte uscat și degradat, avea exact consistența unei mături. Groaznic moment când m-am privit în oglindă.
Am și o poza, dar din păcate nu reflectă nici macar 10% din felul în care arăta părul meu cu adevărat..se vede doar galbenul ăla urât și probabil puțin și cât era de degradat.



A doua zi mi-am făcut urgent o programare la salon, nu mai puteam risca să ma vopsesc acasă. Am fost vopsită cu Londa Professionals, o combinație între 8/1 blond cenușiu, un blond special 12 albăstrui violet și 1/2 tub argintiu special. Mi-a plăcut muult rezultatul, a fost foarte apropiat de culoarea mea naturală. Mi-au mai rămas câteva pete de roșcat, dar nu sunt prea evidente și mi s-a spus ca vor dispărea complet la urmatoarea vopsire.


Categoric nu voi mai face astfel de experiențe drastice pe părul meu, acum mi-am luat 2 cutii de vopsea profesională Yellow 8.12 blond cenușiu irizat și 11.11 blond foarte deschis cenușiu intens. Mă voi vopsi peste aproximativ 3 săptămâni și voi face un review vopselei de la Yellow.

Pâna atunci, nu vă decolorați acasă.:))

Pupici!


1 comentarii:

Anonim spunea...

Niciodata nu se incep decolorarea sau aplicarea vopselei de la radacini. Caldura scalpului face ca decolorantul sa actioneze mai repede si astfel radacinile vor fi intotdeauna mai deschise la culoare. O decolorare corecta incepe de la varfuri si urca odata la cateva minute, incet incet, spre radacini. Succes pe viitor si roaga pe cineva sa te asiste daca vrei sa eviti petele (asta daca mai ai de gand sa incerci acasa). Pe mine m-a ajutat sotul si a rezultat o decolorare foarte uniforma, fara pete.
Toate cele bune!

Trimiteți un comentariu