duminică, 3 august 2014

Alte metode de întreținere corporală încercate de mine

Alte metode de întreținere corporală încercate de mine


Am promis că voi scrie despre ele și asta am făcut! În primul rând vreau să Menționez clar că nu recomand nimic și nici nu fac publicitate vreunei firme. Tot ce scriu sunt păreri personale pe care mi le-am făcut din experiența cu anumite produse sau tehnici de întreținere corporală. Sunt genul de persoană dispusă să investesc în imaginea mea, asa că, am încercat câteva modalități de a mă menține în formă de-a lungul timpului, unele care au dat rezultate, altele care nu au avut nici un efect, unele pe care le regret, altele pe care încă le practic și de care sunt mulțumită.

1. Am să încep cu ceva ce nu recomand nimănui - Pastilele de slăbit. Spre Rușinea mea, când m-am apucat de dietă și nu știam prea multe am decis că ele ar putea ajuta, grăbind procesul de slăbire. Am fugit la farmacie și am rugat pe cineva de acolo să îmi recomande ceva, deci nu aveam vreo marcă de pastile anume în minte. Mi-a dat ceva cu clarinol și ceai verde, nu mai știu exact firma însă i se făcea destul de multă publicitate pe vremea aceea. Pachetul cu conținea atât pastile cu clarinol , cât și un recipient cu pastile cu ceai verde a costat în jur de 70 de lei dacă nu mă înșel. Zis și făcut, le-am cumpărat. Primul mare dezavantaj era că trebuia să iau câte 3 pastile din fiecare recipient(deci 6 în total) pe zi după cum spunea prospectul și așa am și făcut, deși mi se pare acum o cantitate enormă. Partea proastă este că aceste pastile nu m-au ajutat cu absolut nimic! Nici rău nu mi-au făcut ce-i drept, însă au fost doar bani dați degeaba. În concluzie, vă sfătuiesc să nu încercați niciodată această metodă!



2. Ceaiul de slăbit este o altă metodă încercată de mine. Nu pot spune că sunt dezamăgită total, cert este că nu m-a ajutat să slăbesc. Însă gustul lui era atât de ciudat, încât îmi cam lua pofta de mâncare "interzisă" :)). Ceaiul fiind natural nu este periculos pentru sănătate, pot spune că mai beau și acum din când în când. Nu pot spune că recomand, însă nici că este o greșeală dacă îl Beți.



3. Să trecem și la metodele de remodelare corporală. Și voi începe cu cremele anticelulitice, despre care vă pot spune fără să exagerez că am încercat peste 20. Cele mai interesante mi s-au părut cele cu efect termic, însă foarte multe nu au dat nici un rezultat. Singura cremă care la mine a funcționat și pe care am recumpărat-o de 3 ori până acum este una destul de noua pe piață, Cellulight de la Elmiplant - Cryo-Sculpt gel pentru abdomen și Șolduri, un gel natural, bio, cu efect inițial de răcire, apoi de încălzire intensă. Promite până la -4  cm din circumferința abdomenului după 4 săptămâni în care trebuie să o folosești în masaj de 2 ori pe zii. Sincer vă spun că nu am probleme cu cm în momentul de față, însă crema m-a ajutat să pierd în jur de 2cm jumate-3 , iar abdomenul meu pe care m-am axat la masaj arată mult mai tonifiat și modelat! O voi folosi în continuare și recomand din suflet.



4. Masajul anticelulitic la salon, o metodă perfectă. Perfectă pentru relaxare, nici de cum pentru Remodelare corporală. Sunt o mare fană a masajului, aș sta ore în Șir, mi se pare foarte plăcut și relaxant. Nu știu dacă a-ți încercat această metodă, însă la mine în mod sigur nu a dat rezultate, nu vizibile.



5. Împachetările cu cremă termică sunt una dintre metodele mele preferate, dar cam greu de suportat. La mine au funcționat de minune în combaterea celulitei și tonifiere, atât cu o cremă profesională cumpărată de la salon cât și cu crema de la Cellulight despre care v-am scris mai sus și am uitat să Menționez că prețul eu este doar aproximativ 12 RON. Împachetările mi le-am făcut acasă , cu folie alimentară, însă nu am putut suporta mai mult de 15 minute din cauza încălzirii puternice a zonei împachetate. Și cum spuneam, puteți încerca această metodă, la mine a funcționat !


6. Am ajuns la o metodă destul de controversată, care este și criticată și încurajată în egală măsură - electrostimularea. Mi-am făcut un abonament la salon ce conține 12 ședințe de electrostimulare la prețul de 250 RON - poate puțin cam mare după părerea mea. Nu o să încep să explic ce este electrostimularea deoarece Internetul este plin de astfel de informații. Se spune că 45 de minute de electrostimulare echivalează cu 6h de sală, după părerea mea, clar nu este așa și sportul oferă rezultate mult mai bune și durabile! În momentul de față încă fac ședințe de electrostimulare. Atenție, nu ajută la pierderea în kilograme, însă eu văd clar o mare îmbunătățire a corpului meu, este mult mai tonifiat, cum nu a fost vreodată! Dezavantajul este că ședințele de electro sunt cam dure, Senzația nu este tocmai plăcută, însă este suportabilă pentru 45 de minute. Curiozitatea mea este, se vor menține rezultatele?? Mai am doar 4 ședințe, nu îmi voi face din nou abonament și vă voi ține la curent în legătură cu durata rezultatelor.



Voi ce metode de întreținere corporală folosiți? Aștept cât mai multe comentarii și mesaje cu păreri. 
Vă pup și aveți grijă la alimentație!

2 comentarii:

Unknown spunea...

O sa incerc si eu crema de la Elmiplant. Eu n-am mai avut una anticelulitica, insa aceasta imi face cu ochiul. Multumim pentru informatii!

Didi spunea...

Cu multa multa placere! Sper sa dea rezultate la fel de bine cum a dat in cazul meu. Pupici

Trimiteți un comentariu