joi, 7 august 2014

Rețetă: Hamburgeri de pui

Hamburgeri de pui


 Inspirată de o persoană minunată, Alina Cozma, care mă impresionează mereu cu niște comentarii foarte frumoase, care a înțeles prin tot ce am trecut și nu m-a judecat, am decis să postez o rețetă de hamburger de pui, pentru că, tuturor ni se mai face câteodată poftă de fast-food. Și de ce să nu ne facem o poftă fără a încălca dieta? Trebuie să recunosc că de mult am vrut să postez această rețetă de hamburgeri, însă amânând am uitat de ea.   


 Ingrediente pentru chifle

- 2 ouă 
- 2 linguri de tărâțe de ovăz 
- 2 linguri tărâțe de grâu 
- 1/2 linguriță de praf de copt 
- 1 borcănel de iaurt degresat bio sau brânză degresată foarte cremoasă (150g) 
- un praf de sare 
- susan/ alte semințe (optional)
  

 Mod de preparare chifle: 

 Vom separa albușurile de gălbenușurile. Albușurile se vor bate spumă tare împreună cu praful de sare. Gălbenușurile se amestecă foarte bine cu restul ingredientelor. Apoi, incorporăm albușurile în compoziția cu gălbenușuri. Formăm chifle pe o tavă tapetată cu hârtie de copt cu ajutorul unei linguri și introducem la cuptor pentru 20 de minute. 
  

 Ingrediente hamburger de pui: 

- 300g carne de pui tocată(eu nu cumpăr carne tocată pentru că nu este sănătoasă; o toc singură.) 
- 4 linguri tărâțe de ovăz 
- 1 lingură de mărar uscat 
- 1 ou 
- sare, piper 
- alte condimente la alegere(ATENȚIE! unele condimente din comerț conțin zahăr) 
  

 Mod de preparare hamburgeri: 

 Nimic complicat. Se vor amesteca toate ingredientele și se vor forma chifteluțe de mărimea dorită. Le punem pe tavă tapetată cu hârtie de copt și le băgăm la cuptor pentru 40-45 de minute. 
  
 Hamburgerii de pui vor fi serviți între 2 chifle. Puteți adaugă după gust anumite legume care să corespundă cu dieta și ketchup fără zahăr. 
  

 Enjoy it! 

2 comentarii:

Unknown spunea...

Wow, arata minunat! Chiar mai bine decat un hamburger cumparat, si sunt sigura ca e foarte bun! M-ai facut fericita pe ziua de azi cu reteta asta! Te pup.

Didi spunea...

Si eu te pup draga mea, ma bucur ca te încântă aceasta rețetă și îți recomand cu încredere sa o încerci!

Trimiteți un comentariu