vineri, 8 august 2014

Părerea mea finală despre electrostimulare

Părerea mea finală despre electrostimulare



Am scris acum ceva timp o postare despre alte metode de întreținere corporală încercate de mine în care am menționat și ședințele de electrostimulare. Am să încep prin a vă spune ce este mai exact, pentru că poate nu veți sta acum să cautați informații pe Internet. 
Electrostimularea se face cu ajutorul unui aparat din saloane de Remodelare corporală. Acest aparat are mai multe "ventuze" numite electrolizi ce sunt fixate pe mai multe zone ale corpului(abdomen, solduri, picioare, spate, etc.) cu ajutorul  unor benzi elastice. Aceste "ventuze" trimit impulsuri electrice ce tonifiază musculatura.
Ce am tot găsit eu pe net e că, cele 45 de minute de electrostimulare echivalează cu 4-5 ore de fitness sau aerobic. Parerea mea după această experiență este că e o mare minciună. De ce? Pentru că, aerobicul sau ședințele de fitness te ajută clar să pierzi în greutate, pe când electrostimularea te ajută doar să te tonifiezi și ÎN CEL MAI BUN CAZ, dacă ești o norocoasă, să pierzi și câțiva cm.
Dar, revenind, am să vă povestesc de la început. În momentul în care am văzut că încep să iau în greutate din cauza alimentației nu foarte ok pe care o redobândisem am decis, după mai mult timp în care m-am informat, să fac câteva ședințe de electro. Și așa am ajuns la salon și am decis să îmi fac un abonament, deoarece era ofertă: 14 ședințe-250 RON. Nu am să intru în detalii și am să vă spun exact părerea mea după terminarea acestor ședințe.
1. Electrostimularea NU ajută la pierderea în kg, ajută la tonifiere. Iar tonifierea se face după ce ai sfârșit procesul de pierdere în greutate.
2. Nu este deloc o senzație plăcută, pentru mine erau un chin cele 45 de minute.
3. Trebuie să faci ședințe destul de frecvent pentru a se observa rezultatele.
4. Asta este cea mai proastă parte. Să presupunem că ai rezultate, pentru că eu am avut. Eram tonifiată și mulțumită. Marea problemă este că, REZULTATELE SE PIERD FOARTE REPEDE! Și clar nu poți face electrostimulare la nesfârșit. În condițiile în care am o alimentație corectă și sănătoasă, dupa o săptămână și câteva zile de la terminarea ședințelor rezultatele deja nu mai erau vizibile.

În concluzie, fetelor, dacă visați la un corp frumos și tonifiat alegeți o alimentație sănătoasă și sport, deoarece nici un aparat de remodelare corporală nu le poate înlocui !! Pupici

4 comentarii:

Unknown spunea...

Nu stiu de ce, electrostimularea nu m-a tentat niciodata. Multumim de informatii! Pupici.

Didi spunea...

Pupici. Pe mine chiar m-a tentat pentru ca am citit multe chestii bune legate de ea! Si pe cat de impresionata am fost initial, pe atat de dezamagita dupa..

Bitu Mihai spunea...

Buna ,

Ma numesc Bitu Mihai si vreau sa te anunt ca au inceput inscrierile pentru concursul organizat de Mediapress Advertising SRL cu premii in valoare de 900 euro ( Locul 1 – 500 euro, Locul 2 – 300 euro, Locul 3 – 100 euro) si am fi onorati sa te numeri printer participantii la concursul nostru.

In data de 10 decembrie vom da startul pentru publicarea de articole, asa ca nu mai este mult timp in care sa te poti inscrie la concurs.

Pentru ati putea creea cont, trebuie sa intri pe www.bloghub.ro , platforma dezvoltata de noi pentru a putea organiza concursuri pentru bloggeri cat mai corect si cu o jurizare cat mai transparenta.

Te asteptam sa te inscrii !

Multumim !

Bitu Mihai,
SEO - Mediapress Advertising

Unknown spunea...

Cat de dor mi-e de retetele tale!

Trimiteți un comentariu