vineri, 8 august 2014

Rețetă: Crackers

 Crackers 


Pentru că știu că vă e dor de saratele, chips-uri, biscuiți sărați și altele, așa cum îmi e și mie câteodată, am decis să vin astăzi cu o rețetă de crackers. Trebuie să recunosc că nu mă așteptam să iasă atât de gustoși, e imposibil să nu îi mănânci imediat. Unde mai punem și că respectă dieta în totalitate? 
  

 Ingrediente: 


  •  2 linguri tărâțe de ovăz 
  •  1 albuș de ou 
  •  100g cremă de brânză degresată 
  •  1 linguriță praf de copt 
  •  sare 
  •  alte ierburi aromate după gust(chimen, verdețuri uscate, fulgi de ceapă, etc.) 


 Mod de preparare: 

 Simplu cum v-am obișnuit. Se amestecă bine toate ingredientele în afara ierburilor aromate și se pun cu ajutorul unei linguri pe o tavă tapetată cu hârtie de copt sau în forme de brioșe(însă doar câte o lingură în fiecare formă). Deasupra vom presăra ierburile aromate după gust. Introducem tava sau formele în cuptor pentru aproximativ 25 de minute. 
  

 Poftă bună! 

2 comentarii:

Unknown spunea...

Poza mi-a lasat gura apa! Arata grozav! Te pup.

Didi spunea...

Sunt deliciosi !! Pupici

Trimiteți un comentariu