marți, 5 august 2014

Rețetă: Tort dietetic cu mousse de ciocolată

Tort dietetic cu mousse de ciocolată 



 Hei, astăzi revin cu o nouă rețetă delicioasă. Cui nu îi place ciocolata? Mie cu siguranță da, iar ăsta este un desert care mă face să uit că sunt la dietă. Înainte să vă prezint rețeta, aș vrea să lansez o provocare. Pentru a venii mereu cu ceva noi, vreau să îmi propuneți într-un comentariu cât mai multe rețete gustoase și sănătoase pe care să le încerc! Vă pup și aștept cât mai multe propuneri. 
 Revenind la rețetă, nimic complicat, însă rezultatul este spectaculos. 



 Ingrediente blat: 

  •  2 ouă ecologice 
  •  4 linguri tărâțe de ovăz 
  •  2 linguri tărâțe de grâu 
  •  1 păhărel(150g) de iaurt degresat bio 
  •  1 lingură praf de copt 
  •  3 linguri îndulcitor praf 
  •  1 lingură cacao degresată 
  •  1 fiolă esență de rom 


 Mod de preparare blat: 
 Vom separă albușurile de gălbenușuri și le vom bate spumă împreună cu îndulcitorul. Apoi, adăugăm și gălbenușurile și iaurtul treptat, amestecând foarte bine. Turnăm în compoziția rezultată tărâțele, praful de copt, cacao degresată și esența de rom. Compoziția se toană într-o formă de silicon și se introduce în cuptor pentru 30 de minute.

 Ingrediente mousse de ciocolată: 

  •  1 albuș de ou 
  •  300g quark/ brânză degresată cremoasă 
  •  2-3 linguri cacao degresată(după gust) 
  •  3 linguri îndulcitor pudră 


 Mod de preparare mousse: 
 Se vor mixa foarte bine toate ingredientele, apoi mousse-ul de ciocolată rezultat se va întinde uniform peste blatul scos din cuptor. Apoi, tortul se va introduse din nou în cuptor pentru 10 minute, suficient timp ca spuma de ciocolată să se întărească puțin și să devnina mai stabilă.

 Tortul se va ține în frigider până se răcește complet. Delicios.

 Poftă bună!! Vă pup și aștept propunerile voastre de rețete! 

2 comentarii:

Unknown spunea...

Noul aspect al blogului este foarte dragut! In primul rand, eu sunt incantata de fiecare reteta de a ta, fiecare mi se pare unica, si iti admir creativitatea culinara. In ceea ce priveste retetele, fiind o mare consumatoare de fast-food, imi lipsesc cateodata alternative la cartofi prajiti sau hamburgeri, dar si la produsele de patiserie( croissante sau placinte de tot felul), Eu te sustin din suflet in continuare si multumim pentru efortul depus pentru blog! Pupici.

Anonim spunea...

Saratelele sunt cele care-mi lipsesc de cand m-am pus pe slabit. Chipsurile imi fac cu ochiul de fiecare data la cumparaturi. Dar mi-e pofta si de bezele, sau biscuiti cu crema. Arata super bine tortul. .

Trimiteți un comentariu