duminică, 3 august 2014

Rețetă: Prăjitură cu cremă de iaurt

Prăjitură cu cremă de iaurt


Astăzi vin cu o rețetă de care am rămas chiar și eu impresionată, foarte bună, răcoritoare, perfectă pentru o zi de vară. Și bineînțeles, cum știți deja, perfectă la dietă, sănătoasă și ușor de făcut.



Ingrediente pentru blat: 
2 ouă ecologice
2 linguri de tărâțe de ovăz
2 linguri de tărâțe de grâu
1 pliculeț de praf de copt
80g iaurt degresat-cam jumătate de păhărel(am folosit Andechser cu 0,1%grăsime, foarte bun, recomand!)
1 fiolă esență de vanilie 
2-3 linguri de îndulcitor pudră(dupa gust)

Ingrediente pentru crema de iaurt:
400-500g iaurt degresat
2 linguri de îndulcitor pudră
1 fiolă esență de vanilie 
2 linguri de fructe goji(Opțional)

Mod de preparare blat:
Nimic complicat, toate Ingredientele se amestecă foarte bine, iar compoziția rezultată se bagă la cuptor într-o tavă de silicon sau tavă obișnuită tapetată cu hârtie de copt pentru 25 de minute. Se scoate și se lasă la răcit.

Mod de preparare cremă:
Fructele goji se pun la înmuiat în apă. Iaurtul se amestecă cu esența de vanilie și îndulcitorul, după care se adaugă fructele goji hidratate.

Crema se toarnă peste blat și se nivelează, apoi se baga la frigider pentru a se întări.
Rezultatul este răcoritor și delicios.
Poftă bună!

4 comentarii:

Unknown spunea...

si crema de la ce se intareste?

Didi spunea...

Crema nu se intareste complet, insa stand in frigider capata o anumita stabilitate incat sa stea pe blat. Mai exista si varianta cu gelatina, insa eu nu prea folosesc :)

Unknown spunea...

As putea folosi si alte fructe in afara de goji? Si te-as mai ruga sa-mi spui ce indulcitor folosesti. Iti multumesc!

Didi spunea...

Poti folosi orice fructe daca nu tii o dieta anume ! In caz ca tii dieta, foloseste ceva ce sa respecte regulile acesteia. Eu folosesc Stevia. Pupici

Trimiteți un comentariu