duminică, 30 martie 2014

Top 4 cele mai proaste branduri de vopsea pentru par încercate de mine

Top 4 cele mai proaste branduri de vopsea pentru par încercate de mine


După cum ştiţi, am câţiva ani de când mă tot vopsesc, deci am încercat foarte mult branduri de vopsea de par, iar majoritatea m-au dezamăgit. În momentul de faţă nu prea mai am încredere în cele din comerţ şi prefer să folosesc vopsea profesională pe care o comand de pe net sau o cumpăr dintr-un magazin cu astfel de produse.
Am alcătuit un top cu 5 cele mai proaste branduri de vopsea încercate de mine.

1. Loncolor
M-am vopsit de 2 ori cu această vopsea, ambele daţi m-a dezamăgit. Bineînţeles că nu aveam mari aşteptări de la o vopsea de par ce costă mai puţin de 10 RON, însă m-am lăsat păcălită de nuanţele frumoase de pe cutie pe care nu le găseam la alte branduri. Prima dată m-am vopsit cu un şaten deschis, nu mai ştiu exact nuanţă, însă nu avea nici o legătură cu imaginea de pe cutie. Pe lângă toate astea, se duce şi foarte repede la spălat(asta a fost un lucru bun în cazul meu, căci nu îmi plăcea deloc nuanţă rezultată). A două oară mi-am luat un blond, 10.1, pe care l-am aplicat pe par după decolorare. A ieşit oribil, neuniform, aveam câteva şuviţe blond platinat, câteva şuviţe argintii, iar pe alte şuviţe nu prinsese deloc vopseaua. Deci, dacă ţineţi la părul vostru, nu va vopsiţi cu Loncolor.


2. Palette
Aceeaşi experienţă neplăcută am avut-o şi din cauza unui blond de la Palette, C10 parcă. Culoare neuniformă, şuviţe mult prea deschise, şuviţe pe care nici măcar nu prinsese vopseaua. Deci, o altă vopsea iaftina dezamăgitoare, va recomand să o evitaţi.







3. Garnier
Iniţial am fost mulţumită de vopseaua de la Garnier, am folosit un blond cenuşiu 9.1 care i-a dat părului meu exact culoare pe care mi-o doream, însă se duce foarte repede la spălat, după 2-3 spălări nuanţă deja devine aproape că înainte de vopsire, iar eu cum mă spăl la 2-3 zile, ar fi însemnat să mă cam vopsesc o dată pe săptămâna. Clar nu. când m-am făcut roşcată prima dată, mi-am luat tot de la Garnier nuanţă 6.60. Culoarea nu a avut nici o legătură cu cea de pe cutie, a ieşit mai de grabă un şaten foarte închis cu tente de roşcat-violet, oribil(sau cel puţin mie nu îmi stătea deloc bine). Nu am să mai folosesc vreodată vopsea de la garnier.

4. Syoss
Păcat de această vopsea, când a apărut, vopseaua Syoss promitea multe. O includ în topul celor mai proaste vopseluri încercate de mine din cauza urmărilor a 2 vopsiri cu ea şi o decolorare. Prima dată când m-am vopsit cu Syoss mi-am luat un blond foarte deschis, 9-5. Jur că după ce m-am vopsit nu era absolut nici o diferenţa între cum era părul meu înainte şi după, deci, mă vopsisem degeaba. A două vopsire a fost după ce m-am făcut roşcată, am încercat un 5-29. Mi-a plăcut rezultatul, însă vopseaua curge îngrozitor de rău la fiecare spălare, de fiecare dată lăsăm cadă de baie roşie. Ultima dată m-am decolorat cu 2 cutii de Syoss, cel mai puternic decolorant, parcă 12-0. Părul nu mi s-a decolorat absolut deloc uniform, am rămas cu nişte pete oribile de roşcat şi şuviţe aproape albe, să nu mai zic şi de faptul că mi-a degradat părul îngrozitor. Nu recomand această vopsea.

 Aveţi grijă de părul vostru şi nu folosiţi o vopsea doar pentru că este ieftină!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu