sâmbătă, 2 august 2014

Rețetă: Plăcintă cu brânză și goji

Plăcintă cu brânză și goji


Și cum spuneam în postarea anterioară pentru care am fost destul de criticată, de o săptămână am revenit la dieta. Și bineînțeles că vreau să vă împartășesc și vouă rețete pe care le-am mai încercat. Sunt înnebunită după brânză în deserturi, așa că nu puteam să nu fac ceva care să o conțină. În această rețetă am folosit și fructe goji, care, sinceră să fiu, inițial nu mi-au plăcut, însă în deserturi sunt foarte ok ! Am citit despre ele că au foarte multe beneficii și sunt foarte eficiente în curele de slăbire și combaterea celulitei și multe altele. Rețeta este foarte simplă, v-o recomand cu drag.


 Ingrediente


  •  500g brânză de vaci Lacteea 0,1%
  •  1 ou ecologic
  •  4 linguri tărâțe de ovăz BIO
  •  2 foile enență de vanilie
  •  1 plic praf de cip
  •  4 linguri de goji hidratate(sau nu)

Mod de preparare:


  • Dacă preferați goji hidratate, lăsați-le în apă cu 1 h înainte.
  • Batem albușul spumă bine cu îndulcitorul.
  • Brânza se amestecă cu gălbenușul.
  • Apoi, brânza și gălbenușul se amestecă cu albușul îndulcit și se adaugă praful de copt, tărâțele și esența.
  • Se toarnă amestecul într-o formă de silicon.
  • Eu am pus goji doar deasupra, dar puteți pune și în compoziție.
  • Se bagă la cuptor pentru 25 de minute.

Enjoy it !! 

2 comentarii:

Unknown spunea...

Ma bucur foarte mult c-ai revenit si multumim pentru retete! Pupici.

Didi spunea...

Nu aveti pentru ce, voi posta in continuare retete cu cea mai mare placere si imi pare foarte rau pentru perioada in care am lipsit ! Pupici multi !!

Trimiteți un comentariu